דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארץ נהדרת- האמנם? 

מאת    [ 24/07/2007 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 4474 פעמים ]

רק בישראל- עוולות, שערויות ושחיתויות שירית בן- ישראל, מנכ"לית STS בע"מ, מומחית לפיתוח נשים מובילות   

 פסל של נשיא אנס, שחרור עו"ד שהרג אחרי 6 חודשים, חנינת ח"כ ללא ריצוי עונש, שנתיים בגין רצח בגלל טמטמת של המערכת, החזרת אנס לביתו בגלל עיצומים- אלו רק חלק ממעשי האיוולת והשחיתות במדינתו, ומה אנחנו עושים?, כלום. שתיקת הכבשים בעיצומה.

רק בישראל- מציבים פסל של אנס ומטריד מינית (קצב) במשכן הכנסת

רק בישראל- מאריכים פעם נוספת את חוק טל, שבשורה תחתונה מפלה לרעה את בנינו החילוניים לטובת אחרים, שכל זכותם היא בחבישת כיפה מסריג או מבד על ראשם.

רק בישראל- נער מסוכן בן 13 שאנס את אחותו בת ה- 8 מוחזר לביתו ממעון החירום שאליו הועבר, בגלל שעל רקע עיצומי 450 מקציני המבחן בישראל, במחאה על תנאי עבודתם, לא התכנסה הועדה שהייתה אמורה לדון בעניין.

רק בישראל- 600  מורים למתמטיקה שנכשלו בפרויקט שמטרתו להכשירם ללמד ברמה הנדרשת, ימשיכו ללמד את ילדינו גם בשנה הבאה.

רק בישראל- 1,614 מורות ומורים שנטשו וברחו כמו שפנים פחדנים באמצע התוכנית ממשיכים גם הם להתיימר ללמד מתמטיקה.

רק בישראל- חברת כנסת (נעמי בלומנטל) שנמצאה אשמה בשוחד על יד רשות אחת מקבלת חנינה על ידי רשות שניה, ואנחנו משלמות את משכורות המאשימים והחוננים ביד נדיבה. 

רק בישראל- מסוגלים שופטים לתת פרס לנערים סוטים ובוטים, שביצעו שורה של מעשי אונס קבוצתי בנערה בת 13 במשך כ- 6 חודשים. מה הפרס?, הסדר טיעון למרות ההודאה באשמה, שכלל עונשים של 6 חודשי שירות ועד ל"שיא" של 4.5 שנות מאסר בפועל. עונש על אונס למי ששכחה.

רק בישראל- כל ח"כ מתרעם כנגד תשלומי ההורים בלמערכת החינוך וברגע שהוא או היא מתמנים לתפקיד שר/ת החינוך הופכים את עורם ומאשרים את גביית הכספים הבלתי מבוקרת מההורים. והפעם הכוכבת היא יולי תמיר.

רק בישראל- עו"ד (דורי קלגסבלד)  שמהותו שמירה על החוק, ובסגנונו הייחודי הצליח להרוג אם ובנה ואף הואשם בגרימת מוות ברשלנות משוחרר לאחר 8 חודשי מאסר!. התירוץ המעוות של המערכת- חרטה, דו"חות חיוביים"... ובכן, הדו"ח שלי שלילי ביותר. כדאי שתדעו, שזו לא הייתה ההנחה הראשונה והיחידה שקיבל העו"ד המהולל במהלך ריצוי עונשו המזערי בגין גרימת מוות של 2 אנשים; כלא מעשיהו לא מצא חן בעיני דורי, הואיל ולטענתו הרחיק אותו ממשפחתו. טוב, אותה נכון לאותו רגע, אף אחד לא הרג, חיסל או גרם ברשלנות למותה על הכביש, באמצעות רכב מהיר ונהיגה חסרת אחריות. דורי- ביקש והשב"ס- אישר. תזכרו את השופטת יהודית שבח שהמליצה לקצר את עונשו של שומר החוק ב- 5 חודשים!, מול השופט זאב המר ויהודית שיצר שהמליצו לקצר את עונשו הפעוט "רק" בחודשיים. ככה זה שיש קשרים לא צריך פרוטקציה.

רק בישראל- השופטים שלי טימן, תחיה שפירא ושרה ברוש- 3 שופטות רחמניות או בלתי מקצועיות (?) שאילצו את פרקליטת מחוז תל- אביב לארגן אבטחה למקור שהיה אמור למסור מידע על רצח ב- 48 שעות הובילו למתן עונשים של 2 שנות מאסר בגין אותו רצח. מסתבר שסופו של רוצח לא בהכרח לתליה. תלוי מי השופטת.

רק בישראל- יכול שר לשעבר, שגיס לשעבר שלו הפעיל מערכת חקירות פרטיות לטיהור שמו, לטעון שלא ידע דבר, וגם, באותו שבוע,  לזכות בתפקיד ממלכתי חדש, שבו המחוייבות הראשונה היא לדעת הכל בכל רגע נתון ולפני כולם.   

רק בישראל, אני יכולה שנה אחר שנה לכתוב על –אותן עוולות, אותם אבסורדים,אותן נבזויות, אותן שחיתויות, ודבר לא משתנה.  

שירית בן- ישראל מנכ"לית חברת STEPS TO SUCCESS בע"מ מומחית לפיתוח נשים מובילות תוכלו לתקשר איתי בפורטל תפוז בפורומים: 'נשים בעסקים ובקריירה' 'הדרכה' ליצירת קשר באימייל: sts4u@bezeqint.net 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב